Kaki disko engko ea

Monday 10 December 2012

Le PMR

Assalamualaikum :)

As you know, other than the FOOTBALL FEVER yang sedang menggila masih ada penyakit yang lebih parah. Ada yang mengatakan ianya MEMBUNUH saraf saraf otak sehingga sesorang itu menjadi PARALYZED. Tahu apa? THE PMR RESULT FEVERRRRR. Cehh poyo je padahal siap boleh jerit jerit tengok bola. Bukan tengok bola, tengok player dia. Handsome handsome belako. HewHew :) Jangan salah faham puleks yewww. Ehem !

the footballer : Sorry? You ada cakap I hensem ke tadi? 
So kepada 97 batch tu, Mari kita banyakkan bersabar and the most IMPORTANT is kita TAWAKAL kepada ALLAH. Kita dah berusaha kita dah berikhtiar and the paper pun ALHAMDULILLAH dah siap mark.Just tunggu je RESULT. Ape pun yang kita dapat, BERSYUKUR ! Ingat, ada orang yang lebih malang dari kita :') Got to admit paper tahun ni memang pelik. Tergarak jugak hati, sape yang buat paper ni? ALIEN APAA?! Takpelah, ALIEN pun ALIEN lah. Janji ROCK.

But the best moment was when the last paper dah dikutip. Masing masing baling meja baling kerusi bukak baju sambil menumbuk numbuk dada. Adajugak yang bunuh diri? NAUZUBILLAH -__- Paling best, keluar pintu muka pun..................
'SAPA CAKAP TADI NAK MASUK MEMINANG I AFTER HABES EXAM TADI?!!'




.
.
.
.
.
.
.

2 comments: