Kaki disko engko ea

Monday 10 December 2012

SUPERMAN :D

Hello and Assalamualaikum :)

SAPA CAKAP SUPERMAN TAK WUJUD ?!
Actually it really do exist. SERIOUS.
Nak tahu kenapa?
.........

Saya ada texting dengan seorang kawan yang merangkap sebagai seorang penyibuk yang mengganggur. kitorang pun texting macam biasa until malam tadi saya dapat tahu yang dia bukan ORDINARY PEOPLE.


LE SUPERMAN:  Hai awak. Buat apa?
LE ME: Tarak buat papa. Maen kriket kat pluto je. Asal?
LE SUPERMAN: Saya  tgh bawak kete gi kelas. Saya nampak awak sidai baju tadi. HEHE.

Ok ignore yang pasal sidai baju tu.Haha. Faham tak apa yang saya try bagitau ni? kalau tak paham baca balek sampai anda betul batul paham. Kalau tak paham jugak maybe anda bukan manusia. Mungkin anda ni alien yang main kriket dgn saya dkat pluto tadi. HewHew.

Bagi rakan kriket saya tu, meh saya explain. Baca balek text last tu. SEE? Dia bawak kete. Dia sanggup bawak kete tu daripada DRIVE kete tu. Superman kan dia? Hoho. Maybe dia bawak kete and drive the books yang realitynya dia bawak.

But human and alien sekalian,
SUPERMAN tak wujud. Ada nampak ke orang yang pakai seluar kecik warna merah kat luar? ado ado? Siap pegi tesco beli ayam, tauge, seluar kecik :)
kalau ada jgn segan silu amek gamba hanta kat saya k? Bagi sapa sapa yg teringin rasajadi superman tu sila sila la beli seluar kecik warna merah pakai kat luar seluar and pergi tesco. Kompem lepas ni ada producer buat MOVIE Pak Superman Balek Rumah :)
LE SUPERMAN : You'oll boleh beli seluar kecik macam saya di tesco berhampiran anda. :)

SUPERMAN maybe tak wujud. But what I know is SUPARMAN tu wujud. Sepah sepah kat mana mana. K sekiannnnnn ;0

2 comments: