Kaki disko engko ea

Saturday 15 December 2012

Test German Test :)

 Assalamualaikummmm :)

     I wasn't at home today, teman mama beli barang dapur mmg penat. gila kentang punya penat. dia siap belek barang punya la lama padahal tak beli pun. dengan bebel sepanjg perjalanan yg sangat melonggarkan kepala lutut. macam mana pun dia, bebel mana pun dia, cerewet mana dia, she still my mother :) kadang kadang kita tak menghargai benda yg Allah dah kurnia kat kita, cuba kalau benda tu Allah ambek balek. baru lah kita nak hargai and menyesal. So hargai lah apa yang kita ada skrg ni. Dengar je apa yg dia bebel because trust me, bila dia dah takada, bebel tu lah yang kita rindu. bebel tu lah yg jadi lullaby kita before kita tidur. Ehem, asal intro aku sedeh ni -.-

   berbalek pada hajat yg sebenar, time round round kat tesco. cuba teka apa yang saya nampak? cuba teka cuba teka? k baek jgn teka. saya jumpa ni.......

JENG JENG JENG

'hai saya shampoo yang boleh bercakap'

 Saya bukan nak cakap pasal dia punya kualiti ke apa ke.sebab saya tak pernah beli pun. maklumlah, saya ni botak. Hoho. I'm talking about the BRAND youuuu. saya berdiri punya la lama just nak baca 'Schwarzkopf' tu. bila sebut rasa macam bahasa jawa je. kut kut mmg orang jawa punya Brand. caya la jawo.

Saya ada buat contest :) Hadiah dia mp4 dengan Headphone dan voucher shopping rm 500. I'm serious sista sista bro bro. SERIOUS. tapi memandangkan saya ni kedekut, y'ollskena baca ayat bawah ni. sapa boleh baca dengan loghat yg betul, faseh, laju memandang kan org german hanya mengambel masa 2 saat untuk menyebut nya. sapa yg berjaya, FEEL FREE TO CLAIM FROM ME :)

'swargokjhh moijhhg lil kpiouyt monhggjui dfucjgiko hkuythg'


ada winner tak disini? ADA TAK? ADA TAK?
Kemon aaa korang.
seriously, ada sapa sapa menang tak?
saya tak denga sape sape pun jawab, takada lah tu.hehe
tapi kan korang,
kenapa menghabeskan masa dengan mencuba benda tu?
ayat yang tak pernah wujud langsung.
saya maen tekan keyboard sambel denga lagu Macy's Day Parade.
kepada mereka yng tertipu,
saya mintak maaf dari mana mana sehingga ke mana mana,
saya sayang korang *tiba tiba*
Tapi kepada sapa yg try tu,
saya nak puji siket.
korang ni mmg buat saya tabek spring aa.
berani mencuba.
tahniah diucpkan.
hadiah tu? maaflah saya ni jual nasi lemak tepi jalan je.
mana mampu. hehe


K SEKIANNNNN ;0

P/S ;I DONN0 WHEATHER TO BAHASA GERMAN OR NOT. OH AND SAYA TAK DAPAT BAYANG KAN BIBIR KORANG TIME BACA TU. MESTI COMEL. HAHA

4 comments:

  1. kalau belanje..memang penat ape lagi kalau cume menemankan..hehehhe

    ReplyDelete
  2. tapi kalau shopping outfit baru sampai besok pun tak penat penat. hehe :)

    ReplyDelete
  3. nasib terus baca kat bawah aja :P

    ReplyDelete